Slovensko SLO   Hrvatski CRO    Srbski SRB    BIH BIH    Crna Gora MNE    Albania ALB    Makedonija MAC

REAL.


S početkom na proleće/leto 2017, kompanija UGG®, osnovana u Kaliforniji, pokreće globalnu marketinšku kampanju koja se koreni u njenom nasleđu. Prigodno nazvana ,,Prava”, nova kampanja prikazuje grupu stanovnika Kalifornije sa životima koji izražavaju različitost, duh i osnovne vrednosti brenda. Kao i UGG®, ovi umetnici, muzičari, surferi, stvaraoci i ekscentrici su provokativni, progresivni, slobodnog duha, senzualni, optimistični i srdačni.


UGG grupa

Inspirisana plažama, planinama i prepoznatljivom arhitekturom Kalifornije, kampanja govori o 11 jedinstvenih pojedinaca koji lično i kolektivno predstavljaju duh brenda UGG®. Ekipu čine:

  • Tasija van Ri: Američka umetnica i fotograf, Tasija navodi Sali Man i Frančesku Vudman kao svoju inspiraciju. Njen rad istražuje odnos između mode i identiteta kroz objektiv romantike i bliskosti.
  • Warm Brew: Rej Rajt, Manu Li i Serk Splif čine rep grupu Warm Brew iz Los Anđelesa. Ova grupa koristi rep da izrazi svoje jedinstveno vaspitanje sa Zapadne obale i da promoviše autentičnost umesto fasade.
  • Hanalej Reponti: Rođena u Francuskoj Polineziji, Hanalej je naučila da pliva pre nego što je prohodala. Otkako je započela svoju karijeru kao profesionalni surfer, ona najveći deo svog vremena provodi u surfovanju i vođenju uspešne linije opreme za surfovanje.
  • Sake Patrik: Sake je švedsko-japanski surfer rođen u San Francisku a odrastao u Japanu. S obzirom na to da je proveo mnogo godina putujući po svetu kao takmičar u surfovanju, on smatra Havaje, Australiju, Indoneziju i Kaliforniju, gde trenutno živi, svojim domom.
  • Alejli Mej: Stil blogerke Alejli je kul mešavina uličnog grandža i avangarde. Ona predstavlja snagu kreativne energije i primer je jake i nezavisne urbane devojke sa Zapadne obale.
  • Kolin Hajdeman: Kolin je provela svoj život putujući svetom od Bangkoka, preko Njujorka i Londona, do Pariza. Sada zove južnu Kaliforniju svojim domom i posvećuje svoje vreme borbi protiv ejdžizma.
  • Jasmina Džons: Kantautor Jasmina živi na relaciji Džošua Tri (u kući u pustinji koju je sama napravila) – Venis Bič (na vintidž ribarskom brodiću iz sedamdesetih). Ona prkosi statusu kvo svojim slobodnim načinom života.
  • Hejden MekKena: Rođen i odrastao u Veneciji, Hejden provodi svoje vreme surfujući i vozeći skejt po Los Anđelesu. Kul bez mnogo truda i opušten, on je ,,inventar” u istorijskom skejt parku Venis Biča.
  • Danijel Hajvner: Odrastajući u Long Biču, Danijel pronalazi stabilnost i mir u surfovanju, skejtbordingu, snoubordingu i borilačkim veštinama. Hrabar i avanturističkog duha, on napreduje uz slobodu i radost života.

 

Kampanja UGG® je nastala pod kreativnim rukovodstvom Džesa Velsa, a režirao ju je kalifornijski režiser i snimatelj Kauai Moliterno, rođen u Brazilu, dok je za fotografiju bio zadužen Frederik Ojerbah, za kostime stilista Kejt Rut, a za frizuru i šminku Džio Kampora. Spremna da se pokrene zajedno sa izlaskom kolekcije proleće/leto 8. februara, globalna kampanja je prvenstveno fokusirana na digitalne medije, ali se takođe može videti u UGG® prodavnici kao i ostalim reklamama na otvorenom.

"Kampanja u 2017. slavi različitost i duh kalifornijskog životnog stila," kaže Andrea O’Donel, generalni direktor brenda UGG®. "UGG grupa je eklektična grupa ljudi koji predstavljaju naše vrednosti i nasleđe. Pričajući njihove priče, mi pričamo svoje."



© 2017 Logos Trend d.o.o. All rights reserved.